Vad har du dina vänner till?

Ikväll chill dillar man med tjejerna,hur skönt som helst att bara släppa alla måsten. Att kunna få dela med sig av alla yra sakerna som har hänt under dessa veckorna. Känslan är obeskrivlig när man berättar en sjuk händelse och rätt som det är brister alla ut i tårar. Vad har man vänner till om man inte kan skratta & gråta tillsammans? Tezz bara älskar att känna sig fri! Ey du våga att släppa på känslorna du också och våga lita på att du är grymt älskad för det är du till 100% lova mig att inte svika dig själv!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi älskar dig!

2012-01-06 @ 21:55:30
Postat av: Elsa

I din närhet känner jag mig älskad. Din Elsa! (L)

2012-01-06 @ 22:01:41
Postat av: Maja

Gud vad glad jag blir, tack sötaste! Det värmer verkligen i hjärtat när någon säger så! :)

Din blogg är också super härlig, den verkar skit grym.. Ska sitta och kolla igenom den senare ikväll! ^^

2012-01-06 @ 22:51:31
URL: http://moxiie.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Tusen tack, vad söt du är! :)

2012-01-06 @ 23:58:30
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du har verkligen fattat meningen med livet <3

2012-01-09 @ 01:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0