Trycker på play & höjer volymen..

Trycker på play och höjer volymen till max och dansar loss bland mina näsdukar.. Det var den perfekta meningen för att förklara vad jag har sysslat med på min lediga dag. Visst låter det helt underbart.. Fast jag känner mig lite gammal så i kväll får det bli soffan med Axel, Magda, Emma och Hanna och checka in '' ALLT FÖR MIN SYSTER'' Tror faktiskt jag stannar hemma med Axel även i morgon för att dansa loss med mina näsdukar.. wow älskar verkligen mitt liv .. mer party kan det knappast bli.

Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar efter er <3

2012-01-17 @ 17:29:25
Postat av: Pauline

åh, vilka vackra bilder Tezz

2012-01-17 @ 17:35:01
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skriv gärna vad du tyckte om filmen finis!

2012-01-18 @ 12:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0