Tjolahopp!

Tjolahopp idag råkade jag visst ta en sjukligt lång sovmorgon..

..men det tror jag inte någon tog skada över. I alla fall.. Joinade familjen till små systrarna, alltid lika mysigt att få gosa med de små krypen. Rätt som det var när vi satt och fikade så kom mange på besök.. Det var trevligt fast det inte var mange som bjöd idag. Ajah detta känns som ett av mina yra inlägg.. har verkligen inget riktigt vettigt att skriva.. fast då kan man ju faktiskt hålla tyst.. Men jaja.. I kväll blir det utgång med brudarna.. Kommer bli fett.. om jag känner min magkänsla rätt.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det kmr bli fett!!

2012-01-21 @ 20:18:35
Postat av: Emma H

Du får festa lite från mig med! Är skit ledsen att jag inte kunde hänga med. Men det blir festliga saker nästa vecka ??

2012-01-21 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0