Om vi vänder på pannkakan skulle jag bli...

Jag tog mig faktiskt upp klockan 05.50 men insåg att jag fortfarande var helt off.. Så jag gick och la mig igen så med andra ord så blev denna dagen den första dagen jag fick ringa och sjukanmäla mig. Btw igår efter jag hade varit hos läkaren så postade jag ett brev utan mitt namn.. thihi. Vi får väl se om mottagaren förstår att det är jag^^
Jag bara älskar att göra såna sjuka grejer. Fast om vi vänder på pannkakan så skulle jag vara fett sur om jag fick ett brev där det inte står något namn.. eller först skulle jag nog tycka det var lite små roligt men som sagt senare skulle jag bli fett sur..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är alltid så roligt Tezz!



<3

2012-01-10 @ 12:34:00
Postat av: Mirre

Har hon/han hört av sig än ?

2012-01-11 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0