Här luktar det festligt värre!

Åh, jag trodde att allt hade gått över..men har så sjukt ont fortfarande..Jag får se om jag tar mig upp imorgon eller om jag ska stanna hemma från plugget. (har faktiskt nt varit sjuk en enda dag nu i 1:an, asso så jag har behövt vara hemma från plugget. Så det känns riktigt gött) Men någon dag ska väl vara den första. Hur som helst, jag låg och tittade i min kalender om det är något roligt som ska hända snart. Åh kan ni tänka er, det händer ju ngt roligt varje helg nu ngr veckor fram:)
På fredag är det fest hos Mange (Magnus) söndag har Glim of Grace spelning. Oh så kom vi ju till vecka 3 då bjuder jag in på ett antal fester YEAH. Alltid lika roligt när man inser att man fyller år. Helgen vecka 4 har Anna & Frank konsert i Malmö. Sedan kommer vecka 5.. Det bruka det i alla fall göra efter vecka 4 ;) Då har No limits konsert i Malmö och så väntas de en massa festliga träffar. Helgen i vecka 6 står det tydligt och klart Helsingborg. Vecka 7 håller jag öppen..vecka 8 är det Lov och då till helgen där tycker jag det luktar melodifestival i Malmö. YEAH ska nog kunna överleva fram till lovet vecka 8;)


Kommentarer
Postat av: Beah

Flickan som alltid har festligheter framför sig, det är verkligen du Tezz. Älskar dig min fina vän!

2012-01-09 @ 21:41:37
Postat av: Hanna

Nämen vad roligt, jag tycker du dock alltid har fullbokat i kalendern din. Kramar!

2012-01-09 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0