Festen blev ett fiasko på hög nivå!

Denna kvällen tog slut fortare än vad jag kunde föreställa mig. Jag som var så sjukt taggad för en fin fest, lite så där mitt i veckan. Men ajaj vad detta gick till skogen. Det var absolut "inte" någon tråkig fest men hur kul är det när det är 26 st som knappt kan stå på sina egna ben efter en timme.. Där stod jag stadigt på mina ben och bara såg hur dåligt alla mådde. Ja menar på en timme, ursäkta mig men är inte det lite väl häftigt/omoget att tävla om att dricka mest och fortast? Så nu sitter jag på bussen till axel. Jag menar jag kan få mkt mer glädje och kärlek på ngt annat ställe tillsammans med vänner som klarar av att stå på sina ben om man säger så ;) Ingen dag blir exakt som
man har tänkt sig när man vaknar.


Kommentarer
Postat av: clara Sjöberg

Käraste du har alltid hjärtat på rätta stället. Du är så värd,bara så du vet älskade Tezz!

2012-01-05 @ 18:52:00
Postat av: Mirjam

Eyy tezz vilken fantastisk blogg du driver. Glöm aldrig att jag älskar dig!

/ Mirjam

2012-01-05 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0