DU ÄR MER VÄRDEFULL ÄN VAD DU KAN FÖSTÅ!

Varför dömer vi människor så otroligt mycket?
Först kanske jag ska säga att alla vi människor har eller kommer att döma någon gång i sitt liv. Jag menar hur många gånger har jag inte dömt och det är jag så sjukt besviken på mig själv över. Men ingen människa kan vara perfekt. Men att döma sig själv är väl ändå en av de värsta människorna man kan döma. Att tveka på sig själv. USCH!
  • Hur många gånger har du inte stått framför spegeln och blivit riktigt förbannad på den som du ser i spegeln?
  • & hur många gånger har din ilska kommit på någon annan när det är dig själv du är så sjukt besviken på?
Hur som helst ingen människa är perfekt. Men där emot är du precis perfekt för att vara just du. Det finns ingen på denna jord som kan vara mer perfekt för att ''spela'' just dig. Nu får du lyssna noga och detta är direkt från mig till dig. Ja just du som läser denna text så nu får du ta åt dig till högsta grad och tveka inte.
DU ÄR MER VÄRDEFULL ÄN VAD DU KAN FÖSTÅ.
Det finns dagar då du upplever att familjen,vännerna eller kanske ovännerna inte förstår hur du menar när du egentligen menar så otroligt gott. Men ta bort alla såna tankar, ta bara åt dig nu och njut av detta:
DU ÄR VÄRDEFULL & ÄLSKAD FÖR PRECIS DEN DU ÄR NÄR DU INTE BÄR PÅ NÅGON FASAD! ♥

Kommentarer
Postat av: Felle

Min vän du är så ''galet'' klok och så ''galet'' häftig.

Puss på dig din Felle! <3

2012-01-04 @ 01:46:30
Postat av: Lollo

Hej tezz!

Vet inte om du minns oss. Men vi minns i alla fall dig tezz. Glöm aldrig att du är en väldigt stor förebild för oss från Kristianstad

Lollo, Johan, Linnéa, Oscar!

2012-01-04 @ 01:50:16
Postat av: Fannie

Du är så himla häftig. Finns nog ingen som inte tar åt sig när du skriver så. Miss you! / Fannie

2012-01-04 @ 01:52:03
Postat av: Erika

Älskar dig tezz, du är oxå älkad för den du är! kram

2012-01-04 @ 09:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0