ÄLSKAR DIG MIN BROR, DENNA DAGEN ÄR DIN & MIN! ♥

Åh känslan när man blåser ut ljusen på tårtan och önskar något. När man var liten så önskade man sig alltid något.. Jag minns precis vad jag önskade mig varje gång jag blåste. Jag önskade att jag skulle få fira min och storebrors dag tillsammans. Att dela samma dag med sin storebror är helt fantastiskt, men att aldrig ha honom hos en det är en känsla som är obeskrivligt jobbigt. Jag tror inte att det är någon i min omgivning som vet hur galet jobbigt det är. Jag har haft en helt underbar dag fast jag har varit sjuk även idag.. vilket är 3 året i rad som jag är sjuk på min dag. Hur som helst, kan inte klaga på något mer än alla näsdukar och att inte ha min bror där. Men idag när vi satt och åt middag.. så sa jag helt utan att tänka på det '' Idag fyller han också år'' Mamma och pappa kollade på varandra som de aldrig gjort förr.. Pappa vänder sig om och frågar lustigt'' Vem menar du?'' Ja & där brast det.. Att inte komma ihåg min bror helt off. Älskar han så mycket.. Jag kollade in min facebook.. har över 700 vänner som skriver grattis.. men hur skulle min brors facebook se ut idag?? om han ändå hade haft någon. Jo hans syster skulle skriva långa dikter till honom och förklara hur mycket hon saknar honom. Jag vet inte riktigt hur många av mina vänner som faktiskt vet att jag har en storebror. Det är inte bara jag och junior i min värld min älskade storebror finns också i mitt hjärta.. Även fast jag inte pratar om honom så pratar jag med honom varje dag och varje natt. Det kanske är därför min tro också finns. Jag vet att han har det jätte bra.. Det får mig att hålla mig uppe. Men ååh saknaden är fruktansvärd. Som nu ska jag gå och blåsa ut de där ljusen på min tårta.. Men önskar att jag kunde få dela ut en tårta till honom också. Att ha en storebror som häller upp dricka eller njaa ni vet en bror som bara sitter nära en. En som man kan röra vid. Känslan är obeskrivlig.
ÄLSKAR DIG MIN STOREBROR! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint skrivet av dig. Vi står med dig Tezz! KÄRLEK <3

2012-01-19 @ 19:38:00
Postat av: Emma & Hampus

Det finns ingen finare syster än dig.

Vi älskar dig!

2012-01-19 @ 19:48:17
Postat av: Johanna

Grattis min höna.. Han har det bra <3

2012-01-19 @ 20:46:27
Postat av: Sarah

Han älskade/älskar dig tezz, tveka aldrig på det. Grattis på eran dag!

2012-01-19 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0