Usch..

Nu känner man att hösten är på ingång.. Usch säger jag bara. Ligger här med 40 graders feber och genom förkyld och har maginfluensa. Skulle ju på massa festligheter denna helgen.. men ack nej så blir det nog inte. Veckan har verkligen gått undan.. jobbet har tagit sån energi. Visste att det skulle vara mycket krävande men kunde aldrig ana att det skulle vara så krävande som det faktiskt är. Men det är väl bara att kämpa på eller? Skulle nog tro det. Nu ligger jag och funderar på life.. jag har nämligen bokat in life i min kalender men sen är det åter träff i glimma med bland annat nl vill så gärna göra båda två. Men hur ska detta gå.. När får man sin nästa chans att träffa Nl ? Vill ju inte att det ska dröja ett halv år till nästa gång jag träffar dom . Men andra sidan vet jag att jag kmr få så galet roligt på life med Tilde & Ellinor och alla finisar som ska till örestrand. Men men vi får väl se vad tiden har och erbjuda? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0