No limits!

Denna veckan fick avslutas med ett fint bio besök tillsammans med Malin & Katta.. Härligt värre (y) Vi såg '' Jag saknar dig'' den var faktiskt galet bra, de blev några tårar även för dom tuffaste^^ Vi träffade även på Jakob som joinade ett tag.. sen så träffade vi på Elin. Ja man kan väl säga med andra ord att våran stad är så grymt liten. Så aah man kan ju typ inte gå en enda meter från man träffar någon man känner. De kan vara ganska mysigt, men ibland vill man verkligen slinka in i mängden och vara helt anonym. Men de funkar verkligen inte här. På tal om ingenting så börjar jag  räkna ner dagarna till den 24 för då smäller de asso. Längtar så galet mycket efter mina fina no limitsar som jag inte har fått träffa på flera månader tror de har gått 5 månader nu. Helt galet vad tiden går.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Härligt det ska bli att få träffa dig igen Tezz! På tok för läge sen med 5 månader... Hoppas att allt är bäst annars?! Får tjata riktigt mycket när vi ses!

Stor kram /C

2011-09-04 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0