Låt ALDRIG någon annan ta ditt liv från dig!

Åh ska absolut inte säga att jag hatar något, men jag är verkligen så förbannad på DIG.. Fy vilket dåligt spel du kör. Jag vet att här är ett ställe du ofta kollar in. Men du vågar aldrig stå tillsvar för vad du egentligen tycker och tänker om mig. Jag säger inte att jag vet men mycket tyder på att du försöker låsas vara häftigare än vad du är.. När du lyckas få ner mig till grunden så är du som gladast. Jag fanns där hela tiden när du hade det som mörkast men sen bara stack du när allt kändes bra igen. Du försöker gång på gång få mig att känna att jag inte har något värde i mig. Varje gång någon ser dig & mig så försöker du låta som att du äger mig, och jag bara är en som följer efter dig. Men om du tänker efter så är det ju du som har sökt mig hela tiden.. Du har mig när du inte har någon annan vid din sida. Jag försökte prata med dig, men du lyssnade inte. Allt var bara en lögn från din sida. Ärligt talat kämpar jag fortfarande för att du ska förstå hur mycket du betyder för mig. Men vad vill du mer att jag ska göra? En annan människa sa till mig att jag inte ska lägger mer energi på dig, kanske stämmer eller kanske inte stämmer. Jag har liksom inte dom rätta svaren här för i så fall skulle jag redan har läst mig till alla svaren. Men jag kommer ihåg när du sa att jag var din BV .. Ja kanske de, ja kanske var de då. Men saker och ting kan förändras.. Visst en del av mig vill hålla kvar dig hos mig men en andra del av mig kallar dig IDIOT. För ingen är värd att sänka ner en annans människas självkänsla speciellt inte du. Du kommer men dina små kommentarer som inte passar in, du bara skämmer ut dig själv. Kan du aldrig inse att jag också har andra vänner. Mitt liv handlar inte om att serva dig genom ett liv som jag faktiskt inte vill leva, utan mitt liv handlar om att sprida den äkta vänskaps kärleken. Jag tänker i alla fall inte gå i dina fotspår och göra samma misstag, tänker aldrig i hela mitt liv vara någons slav mer. Nu är det jag som styr mitt liv. Till alla er som kanske har varit med om en sån här händelse .. säger bara en sak låt ALDRIG någon annan ta ditt liv ifrån dig.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Du har SÅ rätt i vad du skriver.

2011-09-19 @ 14:01:14
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0