16 år senare..

Som sagt 16 år senare en helt vanlig dag .. så sitter jag här och ska börja leta info om mina rötter. Nu har vi suttit och letat info i en enda stor fett hög av papper. Men ja vet verkligen inte om jag ska gråta eller om jag ska skratta. De är så otroligt starkt att få se bilder på sig själv när man är bebis och överlämnas och är så galet sjuk..De finns liksom inga ord att beskriva känslan hur det är att se alla bilderna & läsa info om en själv. Nu har vi suttit och kollat igenom en början av all info som finns under 4 timmar.. När jag hade läst de första pappret och sett dom första bilderna mådde jag så dåligt så jag var tvungen att lägga mig ner och blunda och andas några djupa andetag. Nej detta funkar inte och skriva om, de ligger för varmt om mitt hjärta tyvärr, får återkomma senare om jag orkar berätta mer.. Tårarna bara rinner & tankarna flyger. Vi har i alla fall kommit fram till att jag heter won i efternamn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0