Skånsk mark IGEN!

Kanske dags för ett inlägg? Åh vilken vecka det har varit, allt går så himla fort. En vecka är som en enda fett dag känns det som. Förra helgen var jag nere i malmö bland annat som var så fantastiskt, men denna helgen åh vet inte om jag ska vara glad eller om jag ska vara ledsen. Har nämligen varit på skånsk mark igen.. Självklart var det ju hur roligt/mysigt som helst, men jag är så slutkörd, så jag fattar ju aldrig att saker och ting händer just då just där.. Om ni förstår vad jag menar.. Det känns bokstavligen som om jag inte lever om man säger så. Jag bara finns där, jag vet knappt vad jag ska säga fast jag har så otroligt mycket att säga så är det så sjukt lite jag faktiskt får fram. Just för jag inte riktigt fattar att jag är där eller vad man ska säga... ÅH jag har ju till och med svårt att utrycka mig här. Jag kan nog konstatera att jag är galet förbannad på mig själv..Just för jag inte gör stunderna bättre .. men jag är väl inne i någon slags stressad period som gör att man inte har någon kontroll.. Som igår när jag träffade nl, blev så lycklig.. men jag liknade nog mer en sur tant , som inte verkade så speciellt glad... GAAAAASH blir så förbannad! En sak som jag har ''lovat'' mig själv är att, inte tappa sådan stor kontroll så jag faller in i mörkret.. och senare kanske går in i väggen igen.. Nej så långt får det bara inte gå, men jag vet att jag kommer göra det, om jag inte får hjälp snart och trappar ner på tempot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0