Känslan!

Tjenare vad en vecka går fort asso, förstår verkligen inte vad tiden tar vägen.. Igår hann jag tyvärr inte blogga, jobbade så sjukt länge från 08.30-17.30. Idag är det ju fredag och det betyder ju plugg för mig, jippi eller något sånt?! Idag skulle vi simma, ingen i den lilla klassen tyckte väl det skulle bli så roligt, men vi tog oss dit och kämpade på. Känslan när man har tyckt att något ska bli riktigt jobbigt men man genomför det iallafall är hur gött som helst. Ikväll blir det party i stan tillsammans med Magda och Beccisch kommer säkert bli awesome. På-tal om en annan sak så har jag börjat få tbx min underbara martin igen. Det är verkligen en känsla som värmer mig i höstvädret :)


Kommentarer
Postat av: william

gud vilken lång arbetsdag:O att du orkar;D



SV; Naw tackar så mycket:D visst kan man:D beror vart du bor;D

Vad tycker du om mina "black & white girl" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-30 @ 09:25:49
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: frida

sv. jag kommer att ha bloppis i helgen så var med då finis!



slängkyssar enda från mars

2011-12-01 @ 18:10:28
URL: http://marshimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0