Come back!

Nu var det länge sedan sist. Jag vet faktiskt inte vad som hände och varför jag helt plötsligt slutade att dela med mig av mina upplevelser och funderingar. Men nu är jag i alla fall tillbaka. Jag har varit otroligt sliten nu en längre period, allt känns så jobbigt allt från att gå till bussen till att gå och lägga sig. Allt känns bokstavligen väldigt jobbigt, det är inte att jag är missnöjd med mitt liv, absolut inte. Men det känns bara i en att man är otroligt sliten, det kanske beror på att det har blivit höst nu..vad vet jag? Vi har ju även haft höstlov medan jag har haft paus härifrån.. Det är omöjligt för mig att sitta och skriva allting nu vad som har hänt och inte hänt.. Men här kommer en kort liten lista..
-Varit hos mormor & morfar på kalas utanför Ängelholm
-Varit och hälsat på fina Kajsa nere i Helsingborg i henne ''nya'' hus.
- Varit i Malmö -
-Hängt på SPA på paradis badet
- Varit i Kristianstad
-Varit i Stockholm och levt en liten skvätt av Stockholms livet.
- Chillat i den lilla lilla staden Näsjö
- Hängt i Sundsvall och hälsat på Mulle Meck med junior
-Hälsat på farmor & dom fina kusinerna i Övik
-Fått vara med om en riktig seger när modo vann på hemma arena
-Njutit av några fin fina dagar & kvällar på finaste glimma.
- & Chillat med Frank Ådahl på TV10
Det känns som om jag inte har gjort något men ändå varit med om så mycket mer än vad som står på listan, känns hel knasigt.. men men livet är väl lite knasigt ibland speciellt på hösten eller vad säger ni? Jag sitter här och väntar & åter väntar på att någon fin människa ska ringa mig och liva upp stämningen. Känns så ensamt att sluta plugget redan vid 11, man bara sitter här och vet inte vad man ska hitta på i en stor villa ute på landet ''helt'' ensam.. Kanske plugga? Nej det känns för tråkigt. Jaja man kan ju alltid städa ;) Nu ska jag börja blogga igen på ''riktigt'' har jag tänkt mig. Men vi får väl se hur det blir, men ska verkligen försöka. Nu ska jag städ, får väl se om telefonen ringer.

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika

låter som en sjukt nice vecka :p

2011-11-13 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0