Studiedag.

Ja som sagt idag var det studiedag i skolan. Blev en härlig dag i värmen med Josephine, allt från djupa samtal till skratt så man höll på att dö bokstavligt talat. Sen så blev det att åka till Hampus men han var inte hemma haha Lyckat eller något sånt. Så det fick bli att åka och träffa Michael... Sen blev jag trött på han så då stack jag och Josephine hem och chillade... En rörig dag asso om man säger så. Men imon är det skola och det är nationella sista delen i matten men första delen för mig. Har varit hemma alla dagar det har varit nationella nästan. Så ska sitta själv i skolan nästa vecka och göra alla proven jag inte har gjort... Visst jag kanske ska skylla mig själv lite, men vad ska man göra när man är sjuk? Som staff sitta själv nästa vecka, men jag ska försöka ta ledigt en dag. Men först ska det bli helg och jag ska hämta nya krafter igen hos skåningarna. Kommer bli awesome, asso vfr inte flytta till skåne. Är ju där väldigt ofta runt om i skåne.. några gånger per månad. Mycket enklare att bo där då, jag trvis ju ändå inte här. Men men nu ska jag iväg och träna sen blir det nog att somna ganska fort. Måste verkligen vara utvilad till imorgon. Puss på er om vi inte hörs mer nu på några dagar. Ni vet ju hur jag är när jag går i skolan och ska försöka blogga ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

JAAAAA FLYTTA TILLL SKÅNE DU OCKSÅ!!! :D <3333333

2011-05-10 @ 19:44:31
URL: http://bellwaldius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0