lärare?!

Jag är ju verkligen jätte duktig på att blogga varje dag (not) men men...vaknade 05.15 över att bebisarna hade vaknat och var hungriga och pigga på att börja dagen. När jag väl hade kommit t skolan kände jag bara hur jag ville försvinna från allt. Första lektionen gick väl ganska bra sen frukosten/fikat i skolan var väl ganska bra de med. Men sen klarade jag nt det längre. Jag fick sån fruktansvär ångest, visst det var långt ifån den värsta ångest attacken. Asso måste bara berätta en sak som jag blev så förbanad på, när jag hade sån ångest och jag hade fått läga mej ner i en soffa och pratat och tårarna hade fallit ner och det började vända tbx. Så kom först en och började små tjafsa med mej om att man nt kan ha ångest utan att veta vad man har ångest för. Asso jag pallade verkligen nt den diskutionen,men ajah i skolan så har jag typ alltid fel enligt många. En del människor vill ju inte ens fråga mej en sak för dom redan inbillar sig att jag ändå nt kommer fattta ett skit. Men men, det slutar ofta med att jag ger mej, som är fel gjort av mej. Men det var inte riktigt det jag skulle berätta om utan det var om en helt sjuk störig lärare, som kom och anklagade mej för jag inte hade lämnat in ett arbete som typ skulle vatt inne förra månaden. Men vilket jag faktiskt hade lämnat in långt innan sista datumet för den grejen. Det var ju typ 2 månader sedan jag lämnade in det och nu kmr hon och anklagar mig. Så nu ska jag göra ett lika stort arbete igen skrifligt på ganska många papper sedan ska jag göra en redovisning inför klassen eller ngr st redan på torsdag. Asso ibland undrar jag allvarligt varför en del människor går till jobbet/skolan och lämnar hjärnan hemma. När man ser att en tjej som jag har riktig ångest och tårarna faller. Och man desutom vet att man inte ska pressa mej för hårt, då bara lägger hon mer skuldkänslor på mej . Känns ju verkligen super asso, blir så glad asso(: Om man ser en person som verkligen är jätte stressad och bara står och håller på att svimma då tkr jag nt det är läge att hålla på att bråka och sånt skit. Jag har lämnat in allt varför ska jag få det efter mej, bara för hon har slarvat bort allt. Lyckat lixom jag kmr aldrig få ihop allt det hon bad mej fixa t på torsdag. Stressad eller vad lixom?

Kommentarer
Postat av: My

Göra om arbetet? Kan hon ju inte kräva

2011-05-07 @ 01:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0