Fläkt i håret..

Äntligen nu är skolveckan över. Vet faktiskt inte om jag ska säga att den har varit jobbig eller chill. Ibland är det sjukt jobbigt att inte göra ett smack. Men jag har ju haft mina stunder då jag har haft prov och sånt. Som idag gjorde jag nationella i engelska hörförståelsen. Den gick bättre än vad jag trodde men ändå skit. Fattade typ inget. Ibland önskar jag att man får prova att vara duktig i något. Det var i alla fall hur skönt som helst att ha gjort en vecka till utan frånvaro. Det går sagt men säkert fram. Det är skönt det i alla fall, skulle dragit ut ikväll med ''M'' Men det blev inget med det. Har nog haft mitt roliga för idag. Blev hemkörd av Danne idag. Så härligt att sitta och känna den friska luften bara sväva förbi på vägarna längst havet. Det är verkligen att njuta av naturen. Fast jag är väl ingen natur människa, men det var i alla fall fridfullt. Äsh nu känner jag mig så gammal modig och sitta och skriva om naturen och sånt. Bäst att jag går och rensar min gradrob så man kan shoppa loss istället under helgen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0