film time!

Dagen idag har varit ganska lugn , hunnit med ganska mycket faktiskt. Skoldagen började som alla andra måndagar med att jag gick och tränade. Sen blev det att gå t mysiga språkvalet blev att äta ett äpple( vilket jag inte tål) sen blev det att kolla film på svenskan sen dra t hemkunskapen oh grilla banan med choklad ganska sedan vidare att äta lunch... Sen efter det blev det engelska och kollade på ännu en film. Detta kallar jag verkligen chill skoldag asso. Sen drog jag och malin in t stan och myste med lite middag och almänt shoppade. Blev även att träffa Jenna och Linus. Sen drog jag typ hem och satte mej och kollade på en till film. En riktig film dag ;) sen efter ett tag insåg jag att jag hade en saftig läxa t nästa vecka så jag tänkte att det var lika bra att göra den. Men helt plösligt när jag tänkte att jag skulle sluta och göra det och ta en paus till imorgon så insåg jag att jag bara hade en enda fråga att göra kvar. Så aah nu var den där " saftiga" läxan över. Skönt eller super skönt! Ååh på tal om en annan sak så har jag sån fruktansvärd ångest fär att åka till aspö om någon vecka. Tror faktiskt inte jag pallar det men men vi får se hur det går med det. Men jag har hört att man inte ska fly från sina problem. men nu har jag ett annat problem måste verkligen sova nu ska ju upp som vanligt 05.20 så aah...

Kommentarer
Postat av: Josephine :)

JAG VILL ATT DU SKA CYYYKLAA MED OSS!!!!!!!!!! <33 :( HADE VARIT SUPERKUL! <3 det kommer gå sååå bra.

du är sååå bra vännen!

miss u!

<3

2011-06-06 @ 09:18:56
URL: http://bellwaldius.wordpress.com
Postat av: Mia

Har suttit och läst lite på din blogg nu. Du verka vara en sån fin människa. Man blir verkligen rörd när man läser allt om dig.



Lycka till

2011-06-21 @ 00:29:57
URL: http://metrobloggen.se/miaslillavarld/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0