En mysig helg ...

Jag har verkligen inte hunnit blogga och denna gången menar jag verkligen inte hunnit, men nu får jag slänga in något snabbt innan jag går och lägger mig är s¨grymt trött asså. Har suttit och läst Lisas blogg nu den senaste halv timmen hon är så grymt bra på att blogga ibland drömmer jag om att kunna skriva som hon.. men men. Fredagen började med mys med finaste Emma som fyllde år blev dock väldigt sent men men.. Men sen på lördags så åkte jag, mamma och broschan ner till Skåne utanför helsingborg till min söta lilla mormor och morfar och åt lunch. Sen stannade broschan kvar där medan jag och mamma åkte till mammas kompis och dotter för att repa lite inför en konsert... Sen så drog mamma och jag och hämtade bror hos mormor och morfar och sen tbx till Julia, Marie, Anders och Tess och myste med jätte god tacos. Senare på kvällen drog vi hem t mormor & morfar för att sova över och ha det galet underbart mysigt. Fast jag somnade i soffan medan alla satt och pratade.. HAHA tror faktiskt inte dom märkte att jag somnade en liten stund. Men hur som helst till sist kom jag i säng. Sen vaknade jag (idag) precis som jag hade lagt mig... klockan var vist 10.30 ganska tidigt för att vara mig på en helg men galet sent för att sova borta asso. Sen drog jag och Viktor och shoppade los i härliga skåne. Sen var det dax att äta lunch hos mormor och morfar igen ... Sen drog vi och träffade Julia och Marie och Julias mormor och morfar.. mysigt asso verkligen familje grej. Men men sånt ska man väl uppleva någon gång i sitt liv eller ;) Sen åkte vi hem t fina Blekinge igen.. & nu har jag suttit och skrivit massa historia i två timmar... Oj tjenare kollade klockan nu.. Den är 23.12 trodde klockan var 22.00 typ . Shit nu måste jag verkligen dra. Vi hörs mer någon annan dag! Natti !

Kommentarer
Postat av: Mia

Du verka verkligen leva livet du.

2011-06-21 @ 00:31:43
URL: http://metrobloggen.se/miaslillavarld/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0