Andra akten..

Ååh vad skönt att denna skolveckan är över nu. Känner att jag har fått så otroligt mycket gjort. Dagen har bestått av att chilla i skolan med bara 4 st typ från min klass.. alla andra har varit och repat inför alla musikal föreställningar. Jag ska vara ledig från plugget imorgon, och på fredag är vi alla lediga i plugget så detta blir verkligen en lång helg för mig. Så chillt asso. Just det jag har ju varit på utvecklings samtal idag så skönt hände typ inte så mycket där heller mer än att jag blev över lycklig. Jag trodde jag låg as dåligt i ämnena men det gjorde jag tydligen absolut inte nu vänder det mot VG+ MVG. Så ska det vara haha.. Nu känner jag mig ännu lite friskare i psyket, nu vet jag att jag klarar mer än vad jag tror. Just det igen.. Jag har varit hos Grace idag med, sen kom morsan och hämtade mig och sen åkte vi t stan och shoppade. Sen blev det att gå på musikalen med mamma. Det var mysigt, men i andra akten så fick jag hoppa in i media gruppen och ta bilder. För fotograferna kom inte som dom skulle. Men men .. nu ska jag fixa lite saker inför imon. God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0