1200..

Kroppen bubblar inom mig av lycka och kärlek. Jag vet.. förut var jag en sån där typ som blev tsm med någon och gjorde slut några veckor/månader. Men nu efter nästan 3 år så börja jag bli lite små kär... eller är det bara vänskapen som växer starkare?! Hmm så svårt... men visst jag har ju fått lite vibbar tbx. Så man ska nog inte ta det på vänskap sättet. Åh shit vad svårt det är med kärlek. Men det är inte jobbigt svårt utan pirrigt svårt typ. På tal om en annan kärlek så älskar jag verkligen kärleken från vänner. Men från kärlek till något annat... Idag var en ganska härligt dag, blev skolan som ''vanligt'' och sen smet jag från plugget ett tag för skulle t Bup på avslut. Så härligt nu var det absolut sista gången jag hade kontakt med BUP. Kan inte fatta att jag har varit på bup i 5 år... helt otroligt. Kändes verkligen inte jobbigt att gå därifrån utan mer en lycka som inte går att beskriva. Jag har verkligen lyckats med att se livet från den ljusa sidan och att vara nyfiken på livet. Som t.ex. idag var en lärare som kom fram och sa att det har hänt något med mig, och beskrev att jag är mycket gladare & att man ser det tydligt på mina ögon. Visst jag har hört det från massa andra lärare och personal på sjukhuset.Men nu känner jag verkligen att jag är redo att ta ett steg ut från denna onda bubblan. Funderar också på att sluta blogga för jag började ju blogga när den bubblan började. & jag har ju faktiskt nått mitt mål med bloggandet. Men ändå kommer det i så fall kännas så sjukt tomt. Men andra sidan är jag ju inte någon tuffing på att blogga. Det blir alltid så enformigt. Men jag får väl helt enkelt fråga vad tkr ni om att jag ska sluta blogga? Ska man fortsätta eller ska jag lägga av att blogga. PÅ tal om mina finaste läsare ... så vill jag säga as stort tack till er. För när jag loggar in här och kollar på statistiken då bruka det vara uppe på ungefär 1200 per vecka. Visst det kanske inte är så många. Jag vet inte riktigt vad som är rimligt att tänka sig. Men för mig räcker det gott och väl och jag blir alltid så glad av att veta att folk läser det jag skriver. När jag började blogga så var verkligen inte mitt mål att många skulle läsa, utan målet var att blogga för min egna skull och att bara ha något att göra och skriva av mina känslor/grejer som hände mig i dagliga livet. Men hur som helst TACK, ni är underbara! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du får verkligen inte ta bort den!

2011-05-25 @ 22:07:23
Postat av: Hanna

Nej Tezz ta absolut inte bort den.

Jag verkligen älskar det du skriver.



Kram Hanna <3

2011-05-25 @ 22:08:47
Postat av: Emma

Tänk inte ens tanken du får verkligen inte ta bort bloggen fina du!



// Emma

2011-05-25 @ 22:09:44
Postat av: El i as

Hur fan kan du ha så många läsare?

2011-05-25 @ 22:11:58
Postat av: Wilma

Tycker verkligen inte du ska ta bort bloggen. Den som är så fin<3

2011-05-25 @ 22:12:49
Postat av: Sarah

Älskar din blogg så ta inte bort den



/Sarah

2011-05-26 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0