En dag i taget

Idag har det varit en ganska lugn dag. Har faktiskt mått bra hela dagen för en gångs skull om man ska säga så. Mamma tog med mig till stan idag och jag blev sminkad och omhändertagen. Känner mig som en ny människa av min ''lilla make over'' på stan haha. Känner mig ovanligt fräsch faktiskt också. Jag tror att jag ska börja och gå och bli lite så smått ompysslad någon gång ibland. Ikväll blir det familjemys kanske någon annan också kommer så det blir väl inte bara familjemys ;) Jag börjar faktiskt bli lite orolig för att vara på mellanvård igen, men mest orolig är jag för hur det kommer bli med plugget denna veckan som kommer. Men som sagt en dag i taget måste jag verkligen lära mig. Jag  oroa mig för mycket men det är lättare sagt än gjort att inte göra det. Förresten är det bara jag som är så dum så jag inte fattar hur man designar sin blogg?

Kommentarer
Postat av: Petra

Man skulle unna sej det oftare än vad man gör. Det behöver inte vara så mycket, bara det att bli ompysslad lite :)

Kram

2011-03-05 @ 21:13:51
URL: http://hospetra.blogspot.com/
Postat av: Roggan

Kul att du gilla min blogg. Såg att du hade valt till gymnasiet. Min yngste son valde byggnad för någon vecka sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0