Mötet med min döda ..

Inatt drömde jag att jag fick träffa min biologiska pappa (som nu är död). Han bara stog på en strand vitt kläd. Drömmen var verkligen jätte fin, jag hann tyvär inte så långt in i den underbara drömmen.. vaknade upp med ett skrik, jag kollade på klockan den var 02.34 och hela kudden var blött av tårar och jag var helt svettig och sen fick jag sånt ångest anfall så det var inte klokt.. Mötet med han känns så verkligen även nu när jag sitter här vid min data. Benen darrar fortfarande efter anfallet som inträffade i natt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med dom här anfallen. Går ju inte att ha det så här.. Det är väl inte så här det ska vara att leva ,ha  oro och ångest och rädd för allt. Jag kommer ihåg när jag var 4  år och min mormor frågade mig vad jag ville bli/göra när jag blir stor. Jag svarade : mormoj jag vill vara glad och må bja inte vara sjuk och vaja på sjukhus hela tiden..sen vill jag vaja en stoooj  kändis med många kompisaj. Jag kommer ihåg att jag såg en tår falla ner från mormors öga och hon svarade : Du kommer bli frisk snart kära barn.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Om du vill och behöver någon gång så kan du prata med mig. Hoppas du är medveten om det. Kram på dig och hoppas allt blir bra. Hoppas även att du kommer tillbaka till skolan snart.

2011-03-25 @ 17:04:40
URL: http://bellwaldius.wordpress.com
Postat av: Liten

Tack för inlägget i min blogg. Ja att ha ångest och oro är inget roligt. Lider oxå av detta ganska så ofta. idag känner jag mig helt slut. Önskar dig en fin lördag.

2011-03-26 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0