till alla er..

Ååh darrning nummer 2 idag.
Nu ikväll började jag också darra , fast av en helt annan anledning. Nu började jag skaka av lycka jag blev så chockad och varm inom mig. När jag vaknade upp efter hade villat lite nu, så såg jag en helt underbar kommentar från en person. Jag kände att jag är älskad och behövd jag får inte svika mig själv och dom som faktiskt bryr sig om mig. Jag är så glad över att det finns folk där ute som verkligen förstår innerst inne hur jag mår. Hoppas bara att det håller i sig och att det visas att jag är älskad när jag väl kommer till P... Jag vet att det har varit en jobbig period både för mig och er , men innerst inne är vi samma personer som vi en gång fann hos varandra. För att fixa till alla söndriga ställen får vi inte haka upp oss på dom fel vi gör eller att se bakåt utan bara framåt. Ärligt talat har jag aldrig mått så bra som jag gjorde innan jag opererades.. & det som fick mig att vara så lycklig, var alla ni fina personer. På måndag ska jag ta ny krafter för det var du som fick mig att ta det beslutet att kämpa vidare..så jag gör det för din skull ska du vet.
I min fantasi och önskningar är att jag ska få världens största kram av dig, för dig vill jag aldrig någonsin mer förlora..bara fortsätta där vi var innan det gick sönder.
Ni behöver inte vara rädda för mig, starkast är vi tillsammans glöm aldrig det!

It's just you I mean

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Jaa :D

2011-03-26 @ 09:32:34
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0