3 världskriget & är det midsommar imon? :O

Idag drog jag, Malin,Jenna, Vilma, Jakob & Calle på marknad var hur mysigt som helst fast vi inte gjorde så mycket. Det är verkligen awesome att leva när man inte har några ''måsten''. Det är galet mycket vi hittade på så är omöjligt att beskriva i detalj , men slut satsen är väl att vi hade det awesome. 





Lite random... Har hört jätte många kompisar som ska åka på väger allt från träningsläger till sjömankåren till musikläger.. & en del kompisar skulle bara jobba hela sommaren. Eftersom jag jobabde förra sommaren 8 veckor så kände jag att jag pallade verkligen inte jobba denna sommaren. Konstigt nog tjänar jag mer på att inte jobba när det gäller ekonomin.. det är verkligen en sak som jag kallar awesome. Fast det får ju inte bli så här, hur ska det liksom gå när jag blir äldre..Men som sagt tbx t läger och sånt.. Så bestämde jag mig för att åka på TEJP ett läger tillsammans med min enda barndomsvän  jag fortfarande har kontakt med. Har varit skit taggad jätte länge nu. Men helt plötsligt känner jag mig inte alls taggad, vad kan det bero på? Jag känner inte mig taggad inför det andra lägret ''DUNDERBRA'' som jag ska jobba på lite fast i slutet av sommaren i några dagar. Det är verkligen inget jag är taggad för, jag är bara sjukt taggad för saker jag inte ska göra som t.ex. frizon som är en festival som jag hade tänkt och åka på. Men detta blir säkert bra när jag väl är där, får vi hoppas. Fatta vad awesome typ att åka runt på en longboard hela dagarna på lägret, har valt det som inrikning. Helt underbara benmuskler kommer jag att ha när jag återvänder hem från lägret. Dock hade jag tänkt att åka på ett litet random läger bara nu över helgen för att träffa mina underbara vänner Linnea & Emelie och överraskat NL också men det fick bli att vara hemma för jag pallade verkligen inte åka ikäll. Har varit borta varenda kväll nu den senaste veckan. Ärligt talat har jag nog inte varit hemma en enda dag på sommarlovet, mer än på nätterna och förmiddagarna (när jag har ''sovit'')  Hahaha Jag hade verkligen taggat inför imorgon tänkte bara gå runt i en skön kläning och bara chilla och bada lite och så här hemma. Men sen kommer jag på det är ju midsommar. Fy asso jag orkar inte, tyvär. Har lovat mamma att följa med henne och brosan och pappa t tjurkö. Kanske kommer träffa finaste Vilma & Hilda förhoppningsvis eftersom dom bor där ute. Senare på kvällen hade jag visst råkat lova bort mig till Magdalena & Becca & Jonathan på musik grej som tydligen mamma skulle jobba på som jag inte hade en enda aning om när jag sa att jag kunde komma. Så sjukt jag har alltid försökt inbilla mig att jag & mamma verkligen inte har så mycket gemensamt. Men tydligen har vi galet många vänner gemensamt är det jag som umgås med ''gamlingar'' eller är det hon som umgås med unga människor? Börjar faktiskt oroa mig x) Det är så fult mamma och jag är inte vänner på fb men vi har typ ett 90 tal gemensama vänner .. så när jag ska trycka på ''gilla'' eller bara ge en lite kommentar så har hon redan varit där och t.ex. tryckt på gilla. Så skillat asso! Men men nu ska jag panik städa mitt rum som ser ut som 3 världskriget eller något sånt fast klockan är 23.32.
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

Tejp passar dig så bra(: Du kommer inte ångra dig alls att du åkte på det.

2011-07-16 @ 01:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0