Tjurig !

Ååh tjenna mellan benen, vilken dag! Vi skulle åkt till Tyskland idag, vilket jag är så otroligt glad över att vi inte kom iväg på. Istället blev det att åka till Ronneby... Jag var ju som sagt ganska tveksam till det igår. Men det gick väl bra. Men jag var så tjurig hela tiden, så jag vet inte riktigt om dom andra tyckte det var lika mysigt som dom hade hoppats på. Jag var helt osocial och var sur på allt och alla typ. Men men.. jag är ju inget mer än människa, måste få ha mina dåliga dagar jag med eller? ;) Nu är jag i alla fall hemma efter en lång dag... Tänkte börja städa mitt rum och fixa i ordning lite inför imorgon. Just det , shit asso... har redovisning med C-M imon är as orolig. Tycker sånt är as jobbigt, att läsa eller ha redovisning för klassen..
Ronneby Brunnsbad


Kommentarer
Postat av: Ellie

Du kan väl aldrig vara tjurig?



Puss & Kram

2011-06-18 @ 20:06:00
Postat av: Gustaf

Vi får ha våra dåliga dagar ibland.

2011-06-21 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0