ISRAEL & NEW BREED

Oj kanske krävs en förklaring varför jag inte har bloggat på vet inte hur många dagar asso.. Jag tog en sväng t Stockholm och sen vidare t Pite havsbad med massa underbara vänner. Så aah det var väl den lilla sammanfattningen vad jag har hittat på. Jag skulle åkt till Stockholm för att kolla in underbara Israel & New Breed på första raden på Cirkus. Även fast jag gärna hade velat eftersom det är min typ värsta ''IDOL'' så går självklart vänner förre i alla fall i min värld. Men är lite avensjuk på broschan ... att new breed kom fram till bara honom och kramade om honom och han fick trumstockarna och aah vet inte allt vad han fick... Men självklart eh jag ju glad för hans skull , men visst önskar kanske lite att jag inte var där. Men nu har jag återvänt t lilla blekinge igen och ska gå och lägga mig i min ljuvliga säng efter en chill skoldag med godis och massa onödigt. Sen i eftermiddag drog jag in t stan med tjejerna och hade mys! Imon blir det middag på högnivå och jag ska använda klackaskor för första gången i mitt liv lyckat asso. allvarligt jag är 16 år men men ngn gång måste vara den första. Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0