RANDOM PÅ HÖG NIVÅ TILL ER 5 !

Rubriken säger nog det mesta.. Detta kanske låter så fel , men ni som kanske har följt min blogg och min förra blogg vet vad som har hänt i mitt ''förra'' liv.. Men jag kan ju dra allt väldigt kort..och då menar jag väldigt kort. Jag adopterades när jag var en bebis, från syd korea. Min biologiska mamma och pappa visste ju om att jag var sjuk. Men när jag föddes så föddes jag med kejsarsnitt för att jag hade hjärtfel och det kunde typ bli dödligt om jag föddes på det ''vanligt'' sättet. Så min biologiska mamma sövdes och jaa allt sånt ni vet. Men när jag var 'ute'' så insåg dom att mitt hjärtfel var mycket värre än vad dom först trodde .. Så läkare i korea & min biologiska pappa bestämde sig tillsammans att adoptera bort mig för dom visste att jag ändå inte skulle kunna överleva.. men när min biologiska mamma vaknade så sa dom till henne att jag var död .. (detta hände samma dag som min biologiska store bror hade födelsedag) Så det var en enda fett lögn inför henne. Kan ni förstå om er man eller pojkvän hade ljugit om att erat barn hade avlidit .. Som sagt några månader efter eller kanske några år ( har inte riktigt koll på de, jag tror det är några år senare vi snackar om) Så dör min biologiska pappa i en olycka på jobbet. & det är lite det jag vill komma till .. även fast jag inte har träffat han så känner jag ändå en slags saknad.. även fast jag lever i en lycklig familj som jag stolt älskar, här i sverige som har uppfostrat mig och är min familj.. ingen ''låsas familj'' det är verkligen min familj och mitt hem.. men jag har liksom saknat han lite så där fast jag inte vet vem han är .. Men konstig nog nu efter alla mina ''tuffa'' år i grundskolan ... som verkligen har gått upp och ner .. och allt från min hjärtoperation nu 09 till att jag gick in i väggen... så har jag ju träffat helt fantastiska människor.. som har rest mej upp på fötterna och kunna bidra till den jag är i dag och speciellt funnits vid min sida.. Några av dom här människorna är ju solklart NO LIMITS men dom är ju lite äldre än mig ( visst ålder spelar inte så stor roll) Men nu när jag var på tejp så fick jag verkligen vara med om den här otroliga gemenskapen av KÄRLEK som är obeskrivlig, som inte finns bland oss i vardagen på samma sätt.. Dessa människorna var/är otroliga..och jag älskar verkligen alla, usch nu kommer en del tårar igen nu när jag sitter och skriver.. Paus (17 minuter senare ) nu har jag gråtit färdigt.. Kärleken är verkligen så enormt stor... även saknaden. Som sagt jag har varit med om ganska mycket i mitt liv.. blivit bort vald och utlämnad av min biologiska familj av omtanke för att jag skulle överleva samtidigt jag blev vald av min underbara familj här. Precis så vald .. tror jag faktiskt att jag är av mina vänner .. TEJP som jag var på det gick verkligen rakt in i mitt hjärta, jag var som en svamp bara sög åt mig allt jag fick uppleva det var en sån kraft som jag aldrig har känt. Jag fick lära känna vänner som jag alltid kommer ha vid min sida och alltid kommer bära med mig i hjärtat.. Men några speciella ..5 st , tänker inte nämna några namn .. men det fanns 5 st som verkligen var pricken över de stora'' I '' som berörde mig på djupet och fick mig att förstå en galet stor sak bara genom deras närvaro .. att jag är ÄLSKAD PRECIS SOM JAG ÄR. Det är ju ganska naturligt att man inte ska skämmas för sin bakgrund eller vem man är.. men jag tror jag har haft en längtan efter något som jag inte har kunnat sätta ord på, men det är nog just att få veta att jag aldrig ska tveka på mig själv ... det är något så stort så jaa .. jag är så evigt tacksam att jag har möt dom personerna .. det känns nästan som dom hade en uppgift till mig & jag hoppas verkligen att jag ska få chansen att träffa även dom nu till helgen. Självklart åker jag ju för att träffa massa vänner ... men jag har ändå en sån stark längtan att få träffa i alla fall några av dom här 5 personerna. Det är verkligen guld värt att få möta dom och säga detta och se dom i ögonen .. Känns så gött att veta att man är ÄLSKAD & har fått de bekräftat det är fler som bör få den bekräftelsen .. men jag åker ner för att ge dom den här bekräftelsen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0