Maggie, Theodora2, Sarah & Karin med stor K är också med i svängen..

Har ju sagt till theodora att jag skulle skriva något om henne här, men nu har allt försvunnit från mig. Men en sak som jag verkligen inte glömmer är att hon fick mig att förstå att jag aldrig är bort glömde utan alltid är älskad. Ni som kanske inte vet vem ''theodora'' är så är det en flicka som heter Tilde, vi har inte känt varandra länge men vi har i alla fall verkligen lärt känna varandra på djupet och den äkta sidan hos varandra.. på den väldigt korta perioden & det är en av mina absolut bästa vänner utan tvekan. Theodora2, Maggie, Sarah & Karin med stort K är också med där i svängen och många många fler .. men denna texten var verkligen riktad till dig Tilde. I början av denna text kanske det lätt som usssch nu måste jag skriva men jag menar verkligen inte på det sättet. Utan jag skrev detta för jag själv kände att jag ville, så misstolka inte de där är ni snälla. Att ge kärlek till människor är något galet stort men den är helt obeskrivligt galet stort att få tbx kärlek från den/dom man har gett till. Jag ångrar inte en enda sekund att jag åkte på TEJP det är nog det bästa valet jag har gjort i hela mitt liv ska ni veta. Är så galet glad , vill bara sjunga ut min glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0