FEST HOS MANGE PÅ PARY TÅGET !

Tjena tjabba hallå , eller rent ut sagt GOD MORGON! Usch vad tidigt allt ska vara, idag fick jag ställa min väcka klocka..för skulle gå upp och ringa UM. Asso vilka konstiga tider dom har.. 8-9 på morgonen, inte nog med det så har dom bara dom tiderna visa dagar.. Man kan ju faktiskt behöva nå dom även på t.ex. onsdagar.. det är ju inte så att jag inte har problem på onsdagar .. seriöst, tänk om det skulle vara så tjaaa , jag har bara problem visa dagar och bara 8-9 på morgonen och 15.00-16.00 men annars är jag frisk ^^ haha , ibland funderar jag på hur människor tänker.. Idag är det en sån där dag med dåligt väder & i min familj är det lite så kallad sorgsen dag kan man nog säga. Det är en sån där dag när det är begravning på schemat. Men senare i eftermiddag så väntar en mysig dag med Jenna, sen så ikväll så ska jag försöka boka biljett till det berömde tåget ''party tåget '' detta kommer bli awesome, jag som trodde att denna sommaren skulle bli lite så där konstig, men visst den blev super.. än så länge är det helt fantastiskt. På tal om en helt annan sak så funderar jag på om jag ska ta med mej longboarden denna gången ner t skåne.. Men men , kanske blir ett litet inlägg senare ikväll. Ha det galet bra även ni som inte har alla pomesen på talriken, men ni som har det ni får självklart också ha det galet bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fest hos mange blir man verkligen lycklig av.

2011-07-13 @ 10:44:57
URL: http://metrobloggen.se/corran4ever/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0