Anna W.A

Oj jag har verkligen varit med om så galet mycket fast ändå ingenting.. Det låter helt sjukt men så är det i alla fall. Jag och min familj drog till polen några dagar det var hur mysigt som helt. Det kändes as ballt för stunden att bo i dom lyxigaste sviterna på hela båtten, de livet var faktiskt ganska chillt men jag tror man tröttnar ganska fort om man ska vara så där pedantisk som personalen verkade tro vi var liksom allt skulle var perfa och personalen skulle springa i 110% för att hämta saker som man önskade till rummet...Men men det var trevligt i alla fall.
Sen nu i fredags så var jag på östersjöfestivalen i karlshamn och lyssnade på Anna Weister Andersson och Samuel Ljungblahd, det var verkligen awesome asso. Anna är nog den människa jag beundrar mest här i livet. De är ganska häftigt att en sån kändis som hon är känner lilla mig privat. Det är inte vem som helst som känner sin ''idol'' & som man kan sitta och messa med helt random en helt valig dag. Som sagt i fredags efter konserten kom anna och vi hade nog ett schyst häng i minst 2 timmar.. och jag blev så lycklig när jag personligen blev inbjuden till hennes releaseparty i september. Kan man bli lyckligare när ens idol bedjar om att man ska komma på hennes party och kanske ännu ett schyst häng förre eller efter festen hemma hos henne. De kallar jag grejer de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0