8 månader på sjukhus..

Sitter och kollar in min gamla blogg www.metrobloggen.se/tezsz Detta kanske låter lite konstigt... men jag är faktiskt glad över att jag fick vara med om att hamna i en sån period i mitt liv. Jag har lärt mig något galet stort av detta och det är verkligen obeskrivligt att vara med om. Men samtidigt önskar jag inte en enda människa att få vara med om något sånt. Btw för ett tag sedan så träffade jag några vuxna människor som berättade att dom hade gått in i väggen också. Men dom hade ''bara'' gjort det i ungefär 3 dagar och dom beskrev det, som deras värsta dagar i sina liv. Jag har faktiskt tänkt på det en del efter de där lilla samtalet.. Om några vuxna människor säger att det är det värsta dom har varit med om i sina liv.. är det dom som inte har varit med om mycket eller är det jag som har varit med om mycket som bara är 16 år?! & Dessutom var det fler än 3 dagar det handlade om när det gällde mig.. det handlade om ungefär 8 månader intensivt som jag tillbringade på sjukhuset och ungefär i 14 månader på gick det allt som allt från början till slut & efter ynkla 3 dagar kunde dom säga med handen på hjärtat att det var det absolut det värsta dagarna i deras liv.


Kommentarer
Postat av: Fannie

Du har verkligen inte haft tur vännen. Vi är många som lider med dig. Jag ber dig Tezz låt inte gamla problem med både sjukdom och "vänner" ta din glädje i från dig för du är en toppen tjej som är så omtyckt.

Kramkram Fannie

2011-07-16 @ 01:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0