Underbara/Dunderbra

Nu har jag sovit min första sömn hemma efter jag kom hem från ungefär 28 helt underbara timmar med Ellinor nere i Kristianstad. Jag och Ellinor träffades på ett läger tidigare i sommar de var helt awesome. Man kan säga att vi har bara känt varandra knappt en vecka men ändå känns de som jag har känt henne ännu längre, de är helt galet vad man kan känna samhörighet bara på några dagar. Men som sagt nu är jag hemma igen. Idag ska jag bara ta de lugnt och läsa igenom massa grejer som jag hade missat inför ett läger inom dom kommande dagarna nere i Åhus. Detta kommer verkligen bli dunderbra. Jag vill dock också vara på en festival vid namn av '' Frizon'' men men man kan ju knappast vara på två ställen. Kan bli lite svårt;) Men jag ska bara koppla av där på dunderbra lägret och njuta galet mycket av dom sista dagarna på lovet. Btw jag ska vara ledare på lägret så de är därför jag inte kan åka på frizon. Men detta kmr säkert bli awesome ska ju få träffa både nya och ''gamla'' vänner som också ska vara ledare på lägret. Åh nu fick jag den där kicken så nu börjar jag få upp lägerkänslan.. Åh detta ska bli så underbart. Men en sak som inte är lika underbart är väl att sommarlovet börjar glida mot sitt slut. Men de med skolan blir säkert super bra till hösten. De är nog bara nu innan man vet vad som ska hända man är lite små ''orolig/nyfiken''. Men vi hörs väl snart igen(:

Kommentarer
Postat av: ellinor

Åh det kommer gå så himla bra för dig på lägret! Det vet jag, Stort lycka till! :)

2011-08-09 @ 11:29:15
URL: http://ellinorisabellhanna.blogg.se/
Postat av: ellinor

Nämen åh tack kära kära Tess! Vad berörd jag blir, tusen tack ! :) <33

2011-08-09 @ 13:13:36
URL: http://ellinorisabellhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0