Gästinlägg by Ellinor

Hejsan på dig där bakom datorn, eller mobilen. Mitt namn är Ellinor och Tess befinner sig hemma i mitt källarrum just nu. Vi sitter och delar tankar och pratar om allt mellan himmel och jord. Vi har hyrt hem några filmer som vi tänkte fästa ögonen på under kvällens lopp. Vi kan numera bocka av att vi sett Irene Huss, sista filmen. Two more to go!

Du som hittat Tess fina blogg ska veta att hon är en mycket vacker människa med stort hjärta och underbara tankar att dela med sig av. Läs igenom hennes läsvärda inlägg, de kommer säkert lära dig något! Du vet hur man ibland träffar en del människor och bara känner en sjukt bra connection direkt. Sådan är Tess. Med Tess kan jag bara va mig själv. Ingenting känns framtvingat eller jobbigt, utan vi bara är och lixom snackar och jag stormtrivs i hennes närhet.








Lite bilder av mig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0