En sådan vacker helg!

Nu sitter man här igen och inväntar en ny vecka med nya händelser och ett nytt äventyr. Helgen har bara flugit fram, förstår inte att man kan hinna med så mycket på en helg. Har bland annat varit en sväng i härliga skåne. Tyvärr hann jag inte allt som jag hade planerat att hinna med. Men jag hann i alla fall gå på en fest , och sen köra longboard i 4 timmar. Men helgen har varit bra i alla fall. Han dock faktiskt inte gå på en vigsel som jag hade tänkt och nästan tackat ja på. De kändes lite surt att man inte hann gå på de. Hade ju faktiskt tagit med mig värsta klänningen . Men men så får de bli i alla fall. Kände att det var bra att jag åkte hem i lördags kväll/natt för jag hade värsta analysen om människors utveckling som skulle vara färdig tills i kväll. Men den gick ju bara på 5 minuter så känns lite dumt att jag åkte hem från skåne bara för att jag trodde att de skulle kräva mycket tid att skriva en analys. De hörs liksom svårt när man säger att man ska analysera människors utveckling tycker jag i alla fall de gör. Men man fick ju desto mer tid till annat här hemma. Stack till pojkvännen en runda i eftermiddags, sen hann jag med att träna i kväll också så man känner ju ändå att man har kunnat fylla upp helgen med lite festligheter. Imorgon ska bf lärlingarna vara med bf1a så de ser jag fram emot på sätt och vis. Men jag längtar allra mest till på tisdag för att då är ju bf lärlingarna med floristerna och då snackar man att de är galet chillt asso. Skoldag från 08-11 sen får man gå hem och slagga och kliva upp lagom tills dom andra slutar plugget vid 4. Då känner man att man har de bra asso. Nu ska jag gå ut och möta axel så ska vi gå våran lilla kvälls runda klockan 22.19 känns ju väldigt bra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0