En klassiker

Åh känslan över att vakna och sedan somna om den är bara för underbar, ja i alla fall dom gångerna man kan de... Idag vakande jag och tänkte åh shit nu är jag verkligen försenad klockan stod på 08.30 och jag tänkte att jag började 08.00. Men känslan sjönk snabbt när jag kom på att jag faktiskt var ledig idag wiho nu kan jag somna om igen tänkte jag. Men nej .. de gick inte tankarna flög snabbt i mitt huvud om hur skulle de vara om en lärare har sagt fel till mig och jag inte dyker upp. Känns ju väldigt bra eller? Sitter fortfarande orolig över om detta faktiskt är rätt att jag ska vara hemma. Men samtidigt vågar jag inte lyfta luren och ringa och fråga. Vad skulle de göra för intryck om jag bara ''hallå jag måste bara fråga, är jag verkligen ledig idag?'' Om man frågar en vuxen om detta skulle den nog säga de är bäst och ta de säkra förre de osäkra. De kanske är så men jag vågar verkligen inte, är en redig fegis av mej måste jag erkänna. Jag tänker nog för mycket vad folk ska tycka och tänka men men .. man får väl helt enkelt lita på vad hon sa för hon är ju trots allt min mentor. Men jag har i alla fall en läxa som jag skulle kunna ta i tu med. Lite mer än 30 sidor om barns utveckling. Så de känns dock inte så jobbigt att läsa, som om de skulle vara typ en klassiker i svenska. Då kan jag säga att den läxan skulle inte bli gjord haha ^^ nä skojjar bara klart den skulle blivit. Nu ska jag nog försöka av runda detta blogg inlägget. Jag hoppas verkligen alla ni som läser min blogg har de lika bra som jag har de på era gamla som nya skolor/jobb.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så otroligt fin människa.

Kärlek till dig! Kramar Hanna

2011-08-25 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0