Skjuta upp , hjälper inte..

Jag hatar verkligen en sak och det är när man tänker att '' ooh ja det gör jag sen'' Allt skjuts fram i min värld. Jag har tänkt plugga till ett arbete som ska vara inne denna veckan som kommer. Men jag lixom har tänkt varje dag jag gör det imorgon, det funkar ju inte med mig. Det kommer alltid något emellan som idag t.ex. vaknade jag av att mamma kom och väckte mig och sa att mina systrar skulle komma på besök. Jag kollade med halvöppnade ögon. Hur mycket var klockan? Den var 11 , det var ju ganska tidigt tänkte jag.. Men Gaaash 11 jag flög upp ur min säng och började städa mitt rum hysteriskt, plockade upp min tvätthög gick och slängde in allt i tvätten.. Nu hade jag verkligen brottom kan man säga. Men ändå efter jag hade städat mitt rum såg jag att klockan hade blivit 12.30 .. Plugga hur skulle det gå med det? Igår hann jag verkligen inte att plugga för då var jag i stan enda till man nästan skulle gå och sova.. Men tiden bara sprang iväg från mig. När skulle jag få tid att göra något sånt som att plugga. Det går verkligen inte ihop idag heller.  & imorgon då är det bara en dag innan skolan börjar igen.. åååh så osmart av mig att sitta här och blogga när jag har så galet mycket skolarbete att göra. Men jag lixom bara försvinner i mina tankar och tänker att saker och ting ska lösa sig. Men det går faktiskt riktigt dåligt med den saken. Denna veckan som kommer är det massa saker som ska göras men det är nog ganska skönt efter denna veckan för då har det stora arbetet lämnats in som jag inte har börjat på nu haha (lyckat asso haha ) Sen är alla nationella gjorda också för den delen. Så skönt, nästa helg har jag laddat upp med en härlig tur till Ingarp för att träffa alla fin folket från skåne som är på turné. Kan lixom inte vänta längre måste verkligen träffa dom, blir galen asso! Dom fick verkligen mig på nya spår i livet när jag träffade dom i USA. Just det ... plugga var det ju. Måste nog sätta mig ner och försöka göra något åt det ikväll fast det är lördag och inte vilken lördag som helst utan VALBORG. Vilket liv jag har sitta och plugga på valborg asso. Tråkig människa eller vad lixom?!  Skulle sovit hos ''G'' Denna helgen men jag pallade verkligen inte, denna veckan har verkligen vatt så mycket härliga intryck, men som har tagit på krafterna..
På tal om pluggande och så.. Ska man ska fylla i ett papper om man ska med på skolresan som kommer bli till Tyskland och Danmark ... kanske inte världens roligaste ställe att åka till.. Men jag vill verkligen försöka avsluta dessa jobbiga år på ett moget sätt och inte balla ut för min egna skull. Så igår tog jag beslutet att hänga med.. så får det bli som det blir med min ångest under resan..
Nu måste jag verkligen gå och plugga ha det galet bra alla !

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skjuter också upp mycket så du är inte ensam!

2011-05-01 @ 00:32:30
Postat av: Josephine :)

Underbara vän!

Jag skjuter också upp allting. Vi kanske borde plugga ihop någon gång? Stanna på läxhjälpen eller något?^.^



Jag ser verkligen fram emot resan. Att både du och Sofia ska med är ju suveränt. Kan ju inte bli dåligt då! Det kommer bli superkul! Och får du ångest så finns jag där! Det vet du och jag vet lite hur det är. Så du vet att jag förstår dig lite iaf!



Du får ha det galet bra

och vi ses väl imorn ?(':



KRAM PÅ DIG!

<3

2011-05-01 @ 14:18:05
URL: http://bellwaldius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0