Livskvalitet ♥

Oj tjena mellan bennen , nu har jag visst inte skrivit något på nästan två dagar.
Asso vad lov är fantastiskt, det kallas livskvalitet att ligga på sin altan och höra ljudet från barn som leker och fåglar som kvittrar och en härlig sol som värmer en gott på kroppen och en underbar doft från pappsen som står vid sin grill. Vill inte att lovet ska ta slut, men så snabbare det springer ifrån en så närmare man ju sig ett nytt lov sakta men säkert i alla fall, och andra juvligt härliga dagar i solen. Jag kan inte fatta det.. att detta är mitt sista riktiga lov jag har innan jag har gått ut grundskolan, helt fantastiskt. Åren, månaderna, veckorna, dagarna, timmarna , minuterna, sekunderna har väl kanske inte varit dom bästa alltid, men inte heller dom sämsta. Snart börjar ett nytt kapitel för mig troligen. Längtar att få vända blad och avsluta det långa kapitlet som jag har fått följa hela tiden genom alla dessa år.. Jag känner mig så ensam , jag vet liksom inte vad som kommer hända på nästa kapitel, men någonstans inom mig så känns det som att det finns något som bär mig och det känns verkligen skönt att känna den känslan, alltid behöver behöver jag inte veta vad som kommer hända. Det är så skönt att man kan vara så trygg och lungn i sig själv att man inte behöver stressa upp sig för varje timme som närmar sig ..
Kram
Ha det galet bra så du känner livskvaliteten inom dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0