TACK !

åååh nu har jag kommit hem från en helt fantastisk resa i usa med helt underbara människor.
Denna resan har verkligen fått mig på goda banor igen. Nu kan jag se ljuset igen i livet. Innan denna resan var allt mörkt och gråt men det är så härligt att kunna se lite posetivt , och att jag kan få ha krafter att göra saker som jag faktiskt vill göra utan att vara rädd. Nu känner jag att jag är värld något & människorna där ute faktiskt vill mig väl och att jag är omtyckt. Visst det har jag väl kännt förut med men absolut inte sån här kärlek från människor. Helt otroligt vet inte vad jag ska säga. Tårarna flödar som vanligt när jag blir så super duper glad. Många människor har ju försökt få mig till den ljusa sidan av livet men ingen har lyckats som ni NO LIMITS.. Ni kan aldrig förstå vad ni har gjort för mig och min familj, ni är så gryma asso. Alla dessa läkare och människor har misslyckats men ni har lyckats bara genom att finnas och krama om en och skratta med en. Denna resan kommer alltid vara den bästa i mitt liv vad som än händer i mitt liv.


KRAM från världens lyckligaste flicka !





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad otroligt söt du är :)

2011-04-15 @ 22:07:45
Postat av: Jennifer

Så fin du är!



Kram Jennifer

2011-04-16 @ 02:07:57
Postat av: annica

Vi är så glada att du var med tezz! du är fantastisk, glöm aldrig de!

2011-04-18 @ 20:30:55
Postat av: Anonym

Du är världens bästa tjej! Glöm aldrig nånsin det! Ring mig så fort det är nåt, du kanske bara vill prata av dig! 0709556732. bamsekraaam!

2011-04-19 @ 21:49:40
URL: http://lisadahlof.blogspot.se
Postat av: Paulina i No Limits

Mkt kärlek till dig! <3

2011-04-25 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0