Tatuera?

Funderar skarpt på att tatuera mej och i så fall denna texten..

Tro är ingen åsikt utan en insikt som ger avsikt ♥

Men eftersom jag bara är 16 år så kanske jag ska skriva in denna texten med sån tatuering som håller en
månad och sen att jag fyller i den.. några månader för att vara helt säker på att jag inte gör något jag inte
vill ha sen..  Som sagt eftersom jag bara är 16 år vill jag inte ''förstöra'' min hud nu.. men men vi får se hur det blir.

Idag har det varit en väldigt chill dag varit och träffat lite trevliga människor som jag luchade med och almänt tjejsnack.. Skulle ha försökt tränat idag, men jag kände det har jag gjort nästan varje dag sen jag kom hem mer eller mindre. Så det fick jag lägga på hyllan idag och troligtvis imorgon med. För imorgon ska jag till sjukhuset.. tbx till min vardag säger jag bara haha.. Men sen blir det nog att jag kommer repa imon i studion och så ska försöka spela in om det nu går redan imorgon. Sen blir det släkt fest imorgon kväll. Blir säker trevligt det med. Just det jag har faktiskt tagit mig an att pluggat idag.. eller kanske inte kan kalla det plugg.. jag skrev ner massa punkter som jag hade fått oder om när jag var i usa av min lärare.. så aah vi kan nog kalla det plugg. Nää nu måste jag tyvär sluta och blogga.. för har lovat broschan och A & W att kolla film och dricka varm chocklad och krypa ner under täcket med levande ljus omkring mej.. Sånt säger man ju inte nej till ;)

Sov sött alla fina läsare.. glöm aldrig att ni är älskade och aldrig ensama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0