Sjukhusvistelsen i Lund & Karlskrona!

Livet är riktigt tufft och orättvist. Jag är en  flicka som är 15 år och ungefär ett årsen så fick jag genom gå min andra stora hjärtoperationen nere i lunds universitetssjukhus. Bara någon månad senare jag hade kommit hem från alla sjukhus och allt möjligt så fick jag åka in till sjukhuset i karlskrona flera gånger dom hittade inget fel. Men till slut kom dom fram till var de var. Jag hade gått in i väggen och blivit helt utmattad jag lades in på massa olika avd (t.ex. Piva) hela vintern och hösten. Sen skrevs jag ut men jag fick börja på en sjukhus skola, som jag fortfarande går på nu. Men snart är de dax för mej att komma ut till verkliga livet. Detta som jag har varit med om är ju också verkligt men , de känns inte som de.Jag trodde verkligen inte att så många vänner som var mej så nära inte var äkta. När jag blev sjuk, då var det många som inte hörde av sig alls nästan alla av mina vänner släppte mej & slutade stötta mej i den grymma perioden. Men här tänkte jag  blogga om att komma ut från denna instängda världen och komma ut till riktiga verkligheten och börja i en vanlig skola igen. Livet är tufft ibland och grädden på detta jag har varit med om så brottas jag med att jag är adopoterad , de har verkligen vatt en annan väning i mitt liv. Att födas på andra sidan jordklotet i SydKorea och sendan 15 år senare  bo i Sverige i Blekinge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0