Så lycklig efter en sån sak

Jag är faktiskt ovanligt glad än vad jag bruka vara , faktiskt helt underbart lycklig!

Idag började dagen med att gå till sjukhus skolan , som idag började halv 9. Sen blev det att ha tjejsnack med min fina lärare där och hade faktiskt ganska så trevligt. Sen kom mamma och hämtade mig bara efter någon timme så att vi skulle hinna till doktorn, som skulle undersöka en del saker som inte står rätt till i min kropp. Efter dom tunga grejerna som hände där så drog mamma och jag in till stan för att jag skulle få en ny väska och så fikade vi och såg en kändis. Inget ovanligt för mig.. bruka se en kändis varje dag.. (Min mamma ) men denna gången menar jag en helt annan kändis ;)  Sen efter det körde mamma mig till sjukhus skolan. Där väntade ett möte för mig tillsammans med en från min hemskola och sen den underbara läraren på sjukhus skolan. Vi snackade en bra stund sen skulle jag dra. Men då hände de ! Hon från min hemskola fick mig att hänga med henne i hennes lyxiga bil till klassen på min hemskola som jag inte har orkar möta i verkligheten på hur länge som helt . Jag gick till klassen med ett stort leende på läpparna och var snäll och social. Jag fick ju lite tbx men inte mycket. Men vad ska jag kräva från dom lixom.. Är stolt att jag fixade och möta dom och verkligen försöka få bort allt gammalt och bara tänka framåt. Nu ska jag försöka fixa detta , men de är en lång väg till att det ska gå bra. Men idag fixade jag det !

SÅ LYCKLIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0