15-åring deppig och opererad i hjärtat..!

Försöker verkligen kämpa för att kunna börja i en vanlig skola och kunna känna att jag är en helt vanlig 15-åring. Men en helt vanlig kan jag inte vara för ingen är ngn annan alla är innerst inne sig själva. Men jag orkar inte mer.. att åka till sjukhuset varje dag ibland flera gånger varje dag. Känner mej så sjuk eftersom jag t.om. går på en speciall skola på sjukhus området i karlskrona.. och har utsikt över en kyrkogård .. verkligen lyckat. Hela veckan har de regnat och dropparna har piskat mot fönstrena och innan för fönstret sitter jag med tårar från mina ögon och tänker tbx på allt jobbigt som har varit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0