Helt off

Nu när det är lov så har jag haft det ganska tufft. Verkligen inget att göra, jag har mest suttit hemma och tröstätit och tränat mer än vad jag egentligen orkar och sen har jag sovit och knappt varit ute.Sen har jag varit en del på sjukhuset också. Så med andra ord så har jag varit helt off. Det känns ganska bra att lovet snart är slut fast ändå inte, fast kommer  kanske få mer anfall och ännu svårare att sova och så. Grädden på moset så.. ringde en lärare från min hem skola och berättade att dom andra lärarna har märkt att det är några som har satt igång en hatkamapnj mot mig. Jag tycker det är lite konstigt att man gör en sån grej när man inte vet varför man hatar mig utan bara känner för det. Lixom dom tycker väl att det är lätt att sätta igång en hatkampanj mot mig för att jag inte är i skolan. Ingen har någon  förklaring varför dom (gänget) hatar mig.. men på något sätt får dom igång dom andra elvererna och människorna utan för skolan till att hata mig. Dom har till och med försökt få lärare att gå med i deras hatkampanj mot mig. Det var därför dom har ringt från hem skolan varje dag för att fråga mig vad detta är för något. Så som sagt hatkampanjen mot mig har spridit sig över skolan. Verkligen lyckat (not) Det är riktigt omoget att starta en hatkampanj mot en som man inte känner och bara vill hata för att få mer makt och jag inte ska bli omtyckt när jag kommer tillbaka till skolan. Dom som har gått ut med denna kampanjen har också spridit ett rykte om att jag bara skålkar och ljuger om att jag är sjuk.. Hur kan man säga en sån sak , att jag ljuger om att jag är sjuk. Jag bruka verkligen inte gå och skylta med att jag är sjuk och har varit sjuk i ett år ..  Det ända stället jag skyltar med det, är här på bloggen. Mina ända vänner är dom som läser här och min familj såklart.. Min vän som jag har delat det mesta med.. hon svek mig förra veckan och hade spårat ut och berättade alla mina grejer som jag har haft behov och dela med en vän.. är ute  nu i karlskrona. '( Det var min''vän'' som erkände att hon hade gjort fel.. och hatkampanjen fick jag veta av lärare )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0