Våga uttrycka sig i media..

Vad var det som gick så himla fel? Var det kanske att jag älskade dig för mycket eller var det bara helt enkelt inte meningen att våran relation skulle fortsätta. Att höra din röst att se dina bokstäver komma till mig var så vackert. Du fick mig att känna ett slags lugn och det var du som fick mig att förstå att jag är älskad för precis den jag är. Du gav mig något som jag aldrig annars har fått uppleva. Du sprang och åter sprang endast för att se hur jag hade det. Åh knackade och åter knackade på hos mig bara för att du ville vara i min närhet. Jag hade så mycket att ge tbx men visste bara inte hur.. Att höra något från dig nästan varje dag till att nästan inte hört något på en vecka får mig att tveka.. Det låter säkert sjukt desperat men får det väl göra det. Många tvekar på att uppskatta sin kärlek till sina nära och kära.. Man inbillar sig själv.. Nämen åh vad ska de andra tycka om jag uttrycket mig så här i media.. Men skit samma Tezz! Jag vill inte stå där den dagen du lämnar jorden och minns mig själv som en fegis.. Så därför vill jag säga det en gång för alla. Jag älskar dig vännen! Du vet vem du är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0