Tappa språket och tårar flödar..

Du kanske inte förstår just idag, just denna vecka, just denna månaden eller just detta året. Men en sak fick jag lära mig de ord vi fick dela var inga ord som bara kom för att komma utan ord med större betydelse än vad vi någon sin kommer förstå. Det kanske tar flera år att kunna smälta..det finns säkert perioder du eller jag inte tänker på det. Men jag vet att det var något speciellt.. Att tårarna rinner under ett samtal på de sättet är helt fantastiskt. Tårarna kom inte för att jag var ledsen, besviken eller glad. Det kom av ren kärlek. Både du och jag vet att hans kärlek till oss är mäktigare än mäktigast. Inget kan segra på det sättet. Jag vet inte om du fick uppleva samma känsla men just denna känsla är fantastisk. Just den kärleken som jag ger dig kan tolkas som över taggad eller med andra ord desperat. Men jag kan säga det handlar inte om något på de sättet.. Utan av att han använder mig.. Tro det eller ej.. Men att benen böjs och tårarna kommer fler och fler och kan knappt få fram några ord.. Att tappa sitt språk, hur ofta händer det. Jag vet tyvärr inte om jag är ute och cyklar men får känslan att hela grejen skrämmer dig oerhört mycket.. utan att du egentligen har tänkt på det sättet. Jag ska säga dig det skrämmer mig lite i alla fall.. Krafterna är så laddade av kärlek, så att det blir för mycket. Jag känner faktiskt inte igen mig själv när jag blir sådan & jag vet att det var inte så du lärde känna mig. Men allt detta skrämmer mig på ett tryggt sätt.

Var inte rädd.

För du är älskad min älskade älskade vän! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg följ gärna mig på min blogg om att ha ett tuft liv och att gå igenom det värsta tiderna i livet utan vänner och med alla backrund med 11 års mobbning och slag och allt och övergrep å så vidare

http://mosansliv.blogg.se/ är min

2012-01-12 @ 19:56:36
Postat av: Sofia

Så häftigt, men du gjorde helt rätt.. Inget är ditt fel gumman. <3

2012-01-13 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0