Sista helgen som 16/ ''Vad har man annars päron till?''

Nja sista helgen var väl inget party på det sättet som vi kanske tänker oss..


Fredagen inledde med plugg sen en spring runda med Axel och sedan middag med gänget för att sedan bege sig ut på festliga party grejer hos Mange. Lördagen bjöd på ännu en spring runda och lite städning med andra ord en riktigt slö lördag. Dagen efter lördagen kommer söndag och då var det dags för barnvakt till en liten sjuk pojke. Sedan så blev det även en spring runda på söndagen .. Ni vet Tezz skulle ju kötta denna helgen. (typsikt tonårs språk eller vad säger ni?! ) Hur som helst på kvällen drog jag och mamma till Söderåkra och lyssnade på Glim Of Grace de var faktiskt helt fantastiskt, vilken glädje. Träffade även på en del kända ansikten en hel del faktiskt.. bland annat Pauline från No limits. På tal om No Limits så kan man verkligen inte jämföra Glim of Grace med No limits.. vilket jag trodde man kunde göra. Men usch vilken tanke jag hade, tur att den är förbi i alla fall. Idag dagen efter söndagen.. så var det dags för jobb hos de underbara ljus strålarna. Träffade på en helt fantastisk människa där, vilken energi och vilken glädje. Känner knappt igen min arbetsplats längre. Känns som det flesta har fått en helt annan syn på livet och ja asso Jesus Kristus vilken fantastisk stämning det har blivit. Dagen efter måndagen brukar det komma tisdag.. då betyder det plugg för min del. Men seriöst pappa bara i bilen hem från jobbet.. Jag: Funderar faktiskt på att vara hemma i morgon för orkar verkligen inte gå, känner mig lite så där hängig. Pappa svarar snabbare än snabbast: Men du är ju ledig i morgon..Tur att man har en pappa som håller rätt på när man är ledig, fast man snart är 17 år. Det var faktiskt ganska roligt.. junior som är 11 år kläcker ur sig helt random : Vad har man annars päron till om de inte kommer ihåg att man är ledig..
Så himla perfekt sagt..

Kommentarer
Postat av: Jenni

Din Junior är så härlig, du får ta och pussa honom lite från mig!

<3

2012-01-16 @ 22:31:40
Postat av: Tilde

yrare än yrast!

2012-01-17 @ 00:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0