saknaden är stor efter dig!

Kommer du ihåg när du var liten och skulle åka bort från mamma, pappa.. saknaden som var så stark. Precis den saknaden är helt obeskrivlig..och precis den saknaden har jag till en helt fantastisk människa. Till och med så jag somnade igår med tårar i ögonen..Själv så kan jag tycka detta låter hur barnsligt som helst. Men det är faktiskt sanningen. Visst jag är omsluten av massa kärlek varje dag och det är jag sjukligt tacksam över. Men just från dig är helt sanslöst .. Jag förstår inte varför denna människa berör mig så.. Jag vet inte hur många gånger jag har öppnat datorn och har tänkt skriva ett meddelande... Men känslan som uppstår är '' usch jag vill inte vara till besvär'' Jag vill liksom inte störa denna människa.. Jag menar jag vill ju inte verka helt beroende av denna människa men svaret är nog att jag är helt sanslöst beroende. Jag vet inte hur många gånger jag har kollat in personens bilder. Grejen är att i mina ögon är denna personen så fruktansvärt älskad! Men hur i hela friden ska jag förklara det? Som sagt att öppna datorn flera gånger om för att se så att du har det bra..
ÅÅÅH BLIR GALEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått Mac dator?

2012-01-07 @ 21:51:47
Postat av: Anonym

Svar: Yes!

2012-01-07 @ 22:15:12
Postat av: Sanna

Du skriver helt fantastisk tezz! <3

2012-01-09 @ 01:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0