KÄRLEK TILL 120%

Så galet häftigt att ha fått tbx sin livskraft till 120% på livskraft. WoW Där fick jag allt till det till 120% Jag vet inte hur man ska kunna börja beskriva en sådan mäktig känsla som jag har fått uppleva under några dagar på livskraft. Kommer du ihåg den gången du blev helt sanslöst förälskad eller när du fick uppleva en alldeles speciell känsla av kärlek. Det behöver absolut inte vara när du blev kär bara helt enkelt fick uppleva den unika kärleken. Sådan kärlek fast 120 gånger mer kärlek har jag fått av en som heter Jesus. Helt magiskt! Många av mina vänner har ofta sett mig som den kristna flickan, faktiskt även jag själv har sett mig som den kristna flickan. Men jag tror nog aldrig jag har varit kristen utan det har bara varit några ord. Men vet ni nyårs kvällen 2011 blev jag kristen på riktigt. Wow hela jag dansar av glädje att få fyllas med en kärlek som inte går att beskriva med några ord, just precis den känslan har fått träffat just mig. Nästan samma ömhet och kärlek har jag fått ta emot av mina allra bästa vänner. Är det inte häftigt att kunna få fira ett nytt år och ha sina allra finaste vänner omslutna om sig. Att få ge kramar som innehåller mer kärlek än vad du och jag kan ana och att kunna få ännu mera tbx. Det är så så galet häftigt. WoW jag vill bara skrika av glädje som bubblar i mig!

Kommentarer
Postat av: Tilde

du är så fin du tezzan!

2012-01-03 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0